lauantai 8. huhtikuuta 2017

Kevätmessut 2017 - kuvina


Kävin torstaina Kevätmessuilla Helsingissä. Olin ajatellut kirjoittaa blogipostauksen messuista bussissa poistullessa, mutta kyytisuunnitelmat muuttuivat ja tulin kotiin henkilöautolla erään aiemmin minulle tuntemattoman henkilön kyydissä. En ilennyt sitten alkaa kirjoittamaan siinä. Minulla olisi ollut hirveän vähän aikaa tutustua messuihin, koska olin ostanut aika huonoilla aikatauluilla olevat bussiliput. Ajan hahmottaminen ei ole vahvuuteni... pienellä kyselyllä löysin ihmisen joka tuli kotipaikkakunnalle samana iltana.

Messut oli tosi kivat. Viime vuonna olin tulossa kipeäksi messujen aikana ja se reissu meni ihan kurjissa olotiloissa. Tänä vuonna oli ihan erilaista. Minusta on kiva liikkua yksin, koska silloin voi olla ihan oman mielen mukaan ja huomaan juttelevani vieraiden ihmisten kanssa, mitä en ehkä tekisi kaverin kanssa vaan juttelisin kaverin kanssa. Olin tänäkin vuonna bloggaripassilla messuilla. 

Ostin melkein tynnyrisaunan, mutta koska minulla ei ole varmaa tietoa rakennuslupa-asioista jätimme asian vielä hautumaan. 

Osti messuilta siemeniä ja lapsille 2€:n kirjoja Booky.fin tarjouksesta. Ostin myös Fiskarsin puukon, jossa on tupessa teroitin. Tuskailen aina liian tylsän puukon kanssa ja olen hirveän huono teroittamaan hiomakivellä. 

Minulla on hirveästi kaikenlaisia menoja ja töitä tulevalla viikolla. Oli myös menneellä viikolla. Siksi tämmöinen pikapostaus. Katsotaan irtoaako  messuista ja elämästä muutenkin lisää juttua myöhemmin. 













5 kommenttia:

  1. Olipa paljon mielenkiintoista nähtävää. Tuo hirsimökin halkopino on vaikuttava.
    Lempeää palmusunnuntaita Sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä monenlaista kivaa messuilla. Hyvää pääsiäistä!

      Poista
  2. Hienot kuvat messuista! Itsellä jäivät väliin tänäkin vuonna. Jos sitten Tampereen messuille...

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...