torstai 2. toukokuuta 2013

Kiitos kaikille seuraajille ja kommentoijille

Olen tuossa tilastoja vilkuillessa huomannut, että moni minulle entuudestaan tuntematon bloggaaja on lisännyt sivupalkkiinsa linkin blogiini. Siis siihen listaan, jossa näyttävät suosikkiblogejaan, joita seuraavat. Minulla ei sellaista listaa näy, kun jotenkin en osaa päättää ketä siihen valkkaisin, kun toisaalta en halua siitä ihan suunnattoman pitkääkään.

Olen hieman hämmentynyt ilmiöstä. En ole pitänyt blogiani kummoisenkaan huomion arvoisena. Olen vaan tällainen sätöstelijä Savosta, jolla on kaikki vähän rempallaan ja projektit levällään :D Mutta kiitos vaan kaikille, jotka seurailette. Toivottavasti sätöstelyni tuottavat iloa ja inspiraatioita. Ja jos ei muuta niin ainakin varoittavia esimerkkejä siitä miten myös voi toimia :D

Kaikkein hassuinta minusta oli ehkä pyyntö liittyä ruokabloggaaja-sivustoon johon sitten liityinkin. Sen mainos on tuossa sivupalkissa. Minä, joka todella usein kuulen, miten pahaa ruokaa teen :D (Oikeasti se ei paljon naurata, sillä olen todella kypsä perheen nirsoiluun...)

____________________

Tämän päivän kuulumisia:

Minulla on ollut mukava päivä. Ihmispäivä.

Olemme talvet vähän erakkona täällä mökissämme. Juutumme aina nyhjöttämään tänne keskenämme ja vieraita ei talvella paljon näy kun eivät uskalla tulla. Asumme nimittäin sellaisella mäellä, jonne ei ihan noin vain joka kelillä tullakaan. Tutut pelkäävät juuttuvansa rinteeseen. Itsekin olen kymmenkunta kertaa jäänyt tulematta kotiin. Tilanne ei kyllä huvita pimeässä lumituiskussa lasten kanssa keskellä metsätietä.

Kevät on tullut ja mökkinaapureidenkin autoista on jo monelta päivältä havaintoja.

Nyt meillä riittää äksöniä, kun remppamies käy joka päivä. Isäntä on talvilomalla ja pyörii kotona myös.

Äiti kävi tänään. Talvella ei oikein uskalla tulla. Juurikin sen mäen takia. Nyt taas käy aika usein.

Ystävät, kolme kertaa M, kävivät myös.

Sitten käväisin töissä. Se oli eräänlainen tapaaminen tai kerho tai piiri tai jotain sellaista. Siellä oli lämmin henki.

Töistä kiiruhdin ystävän taidenäyttelyn avajaisiin. Arvatkaa olenko minä juntti käynyt koskaan sellaisissa. Olimme kauan sitten hyviä ystäviä. Nyt on ollut vuosien tauko ettemme ole nähneet. Paitsi viime vuosina kun olemme olla satunnaisesti samalla kylällä ja tulleet äideiksi.

Näin siellä myös toista vanhaa ystävää. Ei sekään kyllä mikään vanha ole. Taidan olla itse vanhempi. Muutaman kuukauden. En ole varma. En muista kenenkään synttäreitä. En edes nimppareita ja se sentään lukee kalenterissa :D Pitäisi mennä käymään.

Näyttelyn jälkeen näin yhtä uutta työn kautta ystävää. Hän on kyllä jo vanha. Siis minuun verrattuna. Muuten ihan sopivan ikäinen :) Juttelimme vakavia.

Hieno päivä! Ihmiset on ihania! Onneksi pääsääntöisesti niin.

Kiitos ihmiset, että olette olemassa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...