sunnuntai 13. tammikuuta 2013

11. kysymyksen haaste

Sain Nuhaiselta haasteen ja Viola meinasi laittaa saman myös, muttei sitten laittanutkaan ;)

Olen tosi huono vastailemaan haasteisiin tai laittamaan niitä eteenpäin, enkä sitä nytkään sen kummemmin tee, mutta voisin kuitenkin joutessani vastata molempien kysymyksiin. Kyllä kai tässä tulee blogissa jotakin itsestä paljastettua. Kerrotaan nyt sitten hieman lisää.

Nuhaisen kysymykset:

1. Mikä oli eilisen päivän kohokohta?
Kun ystävä kävi kylässä.
2. Mistä olet onnellinen tänään?
Läheisistä. Perheen jäsenistä ja sukulaisista. Isoista ja pienistä.
3. Mitä haluaisit tehdä huomenna?
Saada päivän aamusta iltaan kunnialla, hermostumatta.
4. Lempi vaatteesi, (tästä olisi kiva saada kuva)?
Kuvaa ei nyt tule, mutta sellainen ruskean kirjava keinokuitu neuletakki 70-luvulta, josta puuttuu nappeja ja jossa on paljon nyppyjä. Se haisee aina samalta, vaikka olisi juuri pesty.
5. Paras piirteesi, ulkoinen ja sisäinen?
Ulkoinen? olen lakannut ajattelemasta... sisäinen...hm.. olen itsepäinen, kun haluan jotain, teen töitä saadakseni tavoitteeni.
6. Mitä kehittäisit itsessäsi?
En hermostuisi niin helposti. Pitäisi pidentää pinnaa.
7. Mikä on sinun tsemppi ajatuksesi itsellesi vaikeina aikoina?
Kenellekään ei anneta suurempaa kuormaa kuin jaksaa kantaa.
8. Osaatko olla armollinen itsellesi ja miten se ilmenee?
En osaa. En siedä sitä etten osaa tai ymmärrä. En edes yritä asioita, joita en osaa. Mutta jos on pakko hermostun ja turhaudun.
9. Kuinka sinut saa leppymään?
Ei mitenkään. Paitsi, että olen niin lyhyt vihainen, etten puolen tunnin päästä välttämättä muista koko asiaa. Aika tekee tehtävänsä. Onneksi se aika on todella lyhyt.
10. Miten haluat tulla lohdutetuksi? Hali on hyvä.
11. Kuinka kannustaisit itseäsi?
En minä tiedä...
 
Violan kysymykset:
 
1. Mitä toivoisit, että vuosi 2013 toisi mukanaan?
Ei mulla mitään erityisiä toiveita ole. Hyvää, tasaista arkea. Just nyt se riittää.
2. Kuvaile kotipaikkakuntaasi kolmella sanalla.
Tää on vaikee...
3. Millaisia blogeja luet?
Maan läheisiä, missä tehdään itse juttuja. Ruoka- ja käsityöjutut kiinnostaa. Eläimet. Kirjat. Ekologisuus. Kierrätys. Mä en yhtään jaksa innostua muoti- ja sisutusjutuista tai meikeistä. Paitsi, jos niissä on joku vaihtoehto- tai ekojuttu.
4. Mikä hyväntekeväisyysyhdistys on lähellä sydäntäsi?
Suomen Lähetysseura
5. Kahvi vai tee? Suklaa vai salmiakki?
Kahvi ja salmiakki.
6. Kaupunki- vai mökkiloma? Miksi?
Ei oikein kumpikaan. Tai no ehkä se kaupunki... museot ja nähtävyydet on ihan kivoja silloin tällöin. Mutta mehän asutaan mökissä, niin ei mökkiloma oikein nappaa. Ranta puuttuu, mutta me ei oikein osata sitä kaivata.
7. Lapsuuden haaveammattisi? Toteutuiko tuo unelma?
Ei mulla mitään kovin vahvaa haavetta ollut.
8. Kauimmainen paikka jossa olet käynyt?
Kyllä se taitaa olla se Afrikan eteläisin nokka, Hyväntoivonniemi. Kirjotetaanko se yhteen?
9. Kuka saa sinut nauramaan?
Lapset.
10. Milloin aloitit bloggaamisen?
Vuodatuksessa mulla oli blogi jo joskus 2007, jos muistan oikein.
11. Miksi perustit blogisi?
Tämän blogin perustin, koska musta on ihan hauska jakaa näitä omia hörhöjuttuja jonkun kanssa. Arkielämässä kaikki ei tiedä kuinka hörhö mä oikeasti olen. Harva tietää mun blogista. Kai tähän bloggaamiseen liittyy myös joku tarve olla esillä ja saada huomiota. Vaikka toisaalta mua nolottaa koko blogi :D
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...