sunnuntai 8. helmikuuta 2015

Täällä ollaan...

Sitä mä vaan, että hengissä ollaan. Oon ollut viimeaikoina enempi koukussa muutamaan naamakirjan ryhmään ja on jäänyt nämä blogijutut vähemmälle. Tosin eipä mulla kai mitään ihmeempiä olis ollut kerrottavanakaan. Olen aloittanut taas työt ja osa mun päivistä menee siellä. Vaikka se onkin ennestään tuttua osa-aikaista, huomaan silti sen nyt alussa olevan vähän uuvuttavaa. Tässä kotona olen myös joutunut hiukan näkemään vaivaa, että saisin nuo eläinhmmat vähän helpommiksi. Vaikka joka päivä ei ole työpäivä niin niinä työpäivinä aamut ja illat on aika kiireisiä. Ja siitä huolimatta, että meillä ei talvella edes ole kovin montaa elukkaa. Huomasin kamerasta, että siellä olisi joitain kuvia, joista olen aikonut kirjoittaa täällä, mutta en ole saanut aikaiseksi. Ehkä ensi viikolla kenties. Katsellaan :)

4 kommenttia:

  1. Voimia töihin ja iloa elämään! Kevättä kohti ollaan menossa :)

    VastaaPoista
  2. Ps. Jos on hyviä ja kiinnostavia faceryhmiää, niin olisin kiinnostunut kuulemaan niistä!

    Ja voimia työn aloitukseen, itsekkin tässä jo pian pakkaan eväsrasiat ja etsin työvaatteet ja suuntaan sorvin ääreen. Mutta muutama viikko vielä lepoa ja rauhaa.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...