maanantai 13. tammikuuta 2014

Eipä ihmeempiä...


Ei mitään uutta meillä. Erinäisiä rästihommia yritän tehdä. Olen tehnyt vihkoon listan tekemättömistä töistä. Olen jo vetänyt yli ainakin kaksi kohtaa. Olen varannut keskimmäiselle lapselle puheterarian ja itselle hammaslääkärin. Huomenna on ihan pakko tilata hieroja-aika, koska niskat on ihan törkeän jumissa ja viikon on koskenut päähän juurikin siitä syystä. Kylmä ilma vetää niskat vielä enemmän jumiin, vaikka koitan niitä suojata. Minusta on vissiin tullut vanha. En tajua... listassani on monta tällaista juttua, jotka selviävät yhdellä puhelulla, mutta en jotenkin pysty ja kykene soittamaan niihin kaikkiin samana päivänä peräjälkeen. En tajua mihin kaikki energia on hävinnyt. En saa mitään aikaan. Ja varsinkin, jos täytyy lähteä kotoa johonkin, menee viimeisetkin voimat. Yksi asia päivässä nyt sitten riittäköön.

Pienen pieniä sisustusjuttuja ollaan tehty ja raivattu tätä huushollia. Olen yrittänyt toteuttaa tavara päivässä pois systeemiä ja kyllä se on toiminutkin ihan kohtuullisesti. Olen vienyt kierrätykseen tavaraa, kirppikselle ja myynyt netissä. Palauttanut lainassa olleita juttuja.

Jotenkin postaus ilman kuvia on tylsä niin olkoon tässä nyt kuva siitä, mitä me ollaan sisustettu. Keittiöön mm. ruuvattiin tuollaiset Palaset- hyllyt. Hyllyt olivat tässä talossa kun muutimme. Ne lojuivat alakerrassa vuosia. Olin heittämässä pois niitä, mutta vilkaisin niiden takana olevaa tarraa ja guuglasin Palaset. Tajusin, että nämähän ovat oikeasti ihan merkkitavaraa. Sitten hyllyt lojuivat vielä pitkään alakerrassa. Kunnes tajusin, että virolaisten kansallispukunukkejen ja venäläisten puunukkejen kokoelmani on kasvanut niin, että tarvitsen niille lisää tilaa johonkin. Ja Palaset toimivat tässä asiassa hyvin. Lapset ovat saaneet tädiltään muumipatsaita ja nyt niillekin tuli paikka. Ylemmän hyllyn päällä on kirppiksen ilmaiskorista löytynyt mummotaulu ja kuva omasta mummostani. Minä tykkään mummoista :)





2 kommenttia:

  1. Minä eilen juuri kävin lääkäriää saamassa lähetteet röntgeniin ja fysioterapiaan sekä reseptin kipulääkkeeseen niskakivun takia. Tänään kävin siellä röntgenissä ja varasin huomiselle ajan fysioterapiaan, niin joudunkin huomenna töihin joten pitää siirtää tuo fys.terapia aika ja myös pitäs varata soittoaika lääkärille röntgenin tuloksista...ärsyttäviä nuo soittijutut! Ja varsinkin kun loppuviikko on töitä...

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...