torstai 7. maaliskuuta 2013

Voihan markkinat ja huomenna toripäivät

Niin, annoin pikkusormeni markkinavoimille. Eli ihan kokeilumielessä liityin mainossivustolle, jolla saa itse valikoituja mainoksia blogiin. Aiheesta oli Kuningaskuluttaja-ohjelmassa reilu viikko sitten. Olin siitä noin viikkoa aiemmin laittanut tuonne TradeTrackeriin hakemuksen ja saanut juuri tuon tv-ohjelman aikoihin hyväksynnynän sieltä. Mietin pitkään liittyäkö mihinkään tällaiseen vai ei. Ohjelmasta sain sen kuvan, että aihetta ei tarvitse suorastaan pelätä, mitä olen vähän tehnyt. En tiedä osaanko tätä mainontajuttua hyödyntää vai en, mutta kokeilen. En halua tuputtaa kenellekään mitään, enkä mainostaa mitään sellaista mihin en itse usko. Joitakin kauppoja ja tuotteita olen aiemminkin nimeltä maininnut blogissa, jos olen niistä tykännyt. Ja olen tehnyt sen ilmaiseksi. Miksen siis yrittäisi myös tienata muutaman lantin, jos mahdollista. Voihan se olla, että mitään tuloja ei sen suuremmin tule, mutta yrittänyttä ei lasketa. Olen edelleenkin turhaa kuluttamista ja kaupallisuutta vastaan. Karu totuus nyt kuitenkin on se, että on asioita joita ostan kaupasta ja on kauppoja, joissa asioin. Ihan täyteen omavaraisuuteen en näillä eväillä pysty. Ja koska olen puolipalkkainen, en niin kovin hyvä palkkaisella alalla, pieni lisätulon mahdollisuus toki houkuttelee.

Siis ihan käytännössä. Mitä mainostaisin? Ensimmäisenä tuli mieleen Hyvinvoinnin tavaratalo, josta ihan oikeasti tilaan aika usein. Kerran tai jopa kaksi kuukaudessa. Minusta tämän nettikaupan palvelu pelaa tosi hyvin ja nopeasti ja samasta osoitteesta saa monenlaisia tuotteita. Katson kaupasta aina tarjoustuotteet ja usein löydän sieltä mieleisiä Luomu-elintarvikkeita edullisesti. Myös pesuaineita ja vähän kosmetiikkaa olen tilannut, sekä vitamiineja.

TradeTrackerin kautta törmäsin mielenkiintoiseen nettikauppaan, jota voisin harkita. Viherpeukalot, näyttäisi olevan täynnä mielenkiintoisia puutarhakasveja! Vielä en ole tilannut ja nähtäväksi jää tilaanko vai en. Meillä on lähestulkoon naapurissa puutarhamyymälä eli ehkä kuitenkin käyn ensin siellä livenä katsomassa, tarvitsenko joitain kasveja vai en. Sitten saatan palata näihin oman paikkakunnan ulkopuolisiin kauppoihin. Nettikaupat on siitä käteviä, että voi tilata sellaista mitä en omasta pikkukunnasta saa. Kaupunkeihin meillä on matkaa n. 50 km. Vaikka se ei ole ihan mahdoton matka niin silti käymme kaupunkiasioilla todella harvoin. Pitää kyllä olla useampi käyntikohde tai sitten yksi painava syy.

Eli, jos nyt jäi epäselväksi vielä niin tämä postaus todellakin sisälsi tuotesijoittelua ja mainoksia.

PS. Minulla on oikeasti huomenna ihan oikeassa elämässä toripäivät. Työn puolesta.

4 kommenttia:

  1. Ei muuta kuin kokeilemaan Mammukka. Jos kirjoittelusta saa muutaman ylimääräisen euron, niin ainahan se on kotiin päin...kun joka tapauksessa päivität blogiasi, lukijoita riittää ja hyviä juttuja / ideoita :)! Tsemppiä!

    VastaaPoista
  2. Hmmm...mielenkiintoista. Täytyypä tutustua, kiitos taas vinkistä.

    VastaaPoista
  3. Tutustu ihmeessä Tessa :) Itse olen toistaiseksi vielä vähän pihalla systeemistä. Mä oon huono näissä tietokonehommissa...

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...